Közterületi játszóterekre, bölcsődékbe, óvodákba, ajánlott több funkciós kombinált eszköz, amit 1 év feletti gyermekek részére ajánlunk. A játék tetejével, „kerekeivel” oldalpaneljeivel vonatot formáz és több egységből áll: mozdony csúszdával, alagút összekötőelem és mozdonykocsi rámpával sorakoznak egymás után.
A kisvonatra hátulról a mászófalon lehet felmászni, s a csúszdán a mozdony orrából lejönni. A dobogók 60 cm magasak.
A mozdony elejéből egy üvegszál erősítésű beülőkaros kiscsúszdán lehet lejutni.
BJN-072 KISVONAT kombinált játék
Tovább az árajánlathoz- Termékleírás
- Felhasznált alapanyagok
- Súly
- A játék mérete
- Ajánlott korcsoport
- Esésmagasság
- Esési tér
- Szerkezeti rajzok
- Telepítési útmutató
Anyagspecifikáció:
Fa részek
I. osztályú kontrapozíciósan ragasztott, lekerekített élű fenyőgerendák, és csúszásmentes rétegelt lemez
HDPE műanyag panelek
Oldalpanel és csúszda oldallapjai
Polietilén csőalagút
Fém részek
Porfestett fém lábazati elemek, rozsdamentes csúszdalap
Felületkezelés:
Az alkalmazott felületkezelő anyagok környezetbarátak, tartós bevonatot biztosítanak, UV
sugárzásnak ellenállnak, mérgező anyagokat nem tartalmaznak.
Szerkezeti elemek rögzítése:
A különösen nagy igénybevételnek kitett szerkezeti elemeket átmenő kapupánt csavarozással, illetve hatlapfejű csavarokkal rögzítjük. Ezen csavarokat mindenhol polietilén, UV-stabil csavartakaró védőkupakokkal látjuk el, ahol azok a játék síkjából kiállnak. Egyéb helyeken kereszthornyolt, süllyesztett fejű facsavarokat alkalmazunk.
200 kg
SZ 900 mm, H 5360 mm, M 1900 mm
Magasság (földtől): 1900 mm
1-6 év között
600 mm
Az eszköz legnagyobb esésmagassága 1 m alatt van, így ütéscsillapító felület kialakítása nem szükséges az esési tér alatti ütközési felületen, elegendő a gondozott gyep.
8400 mm x 3900 mm, 32,76 m2
A játék rögzítése a színes porfestéssel felületkezelt fém tartólábak betonozásával történik. A játék fa része és a talajszint között tartsunk 5cm távolságot, így biztosíthatjuk, hogy a fa részek ne érintkezzenek a talajjal, és ne szívják fel alulról a nedvességet. A tartólábak betonozásánál figyeljünk arra, hogy a talajszinttől legalább 20cm-rel (a fa résztől 25cm-rel) lejjebb fejezzük be a betonozást, és a beton alapos tömörítése után alakítsuk ki az ütéscsillapító felületet az esési téren (lásd Alapozási ábra). A telepítés után a vonat hátsó részén a gyárilag szerelvényezett, talajszinttől mért első létrafok 40 cm alatt legyen.